Deklaracja dostępności serwisu
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sokółce zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie
w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego www.zgkimsokolka.pl
Data publikacji strony internetowej: 2021-05-12
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2021-05-12
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia 2021-12-28. Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia 2021-12-28.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Pobierz Raport o stanie zapewnienia dostępności.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Marek Lewosz, adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 857112208. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do
.
Skargi i odwołania
Nazwa organu odwoławczego: Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w Sokółce
Adres organu odwoławczego: ul. Plac Kościuszki 15, 16-100 Sokółka
Adres e-mail organu odwoławczego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon organu odwoławczego: 857112208
Dostępność architektoniczna
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sokółce, ul. Plac Kościuszki 15, 16-100 Sokółka
Do budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sokółce prowadzi jedno wejście - główne od strony ulicy Plac Kościuszki. Pokój Sekretariat / Kadry, Referent ds. Mieszkaniowych, Dyrektor, Administrator i Kierownik Działu Obsługi Technicznej znajdują się na I piętrze. Budynek nie posiada udogodnień architektonicznych dla biur położonych na I piętrze. Petenci mogą na I piętrze załatwiać sprawy dotyczące przydziału mieszkań, administrowania budynkami, a także zgłaszanie różnego rodzaju awarii administrowanych budynków. Na drugim piętrze znajduje się Księgowość oraz cześć działu technicznego .
W budynku na drugim piętrze znajduje się toaleta.
W urzędzie nie ma windy, oznaczeń w alfabecie braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub
w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.